هزینه های راه اندازی فروشگاه اینترنتی چقدر است؟

هزینه های راه اندازی فروشگاه اینترنتی چقدر است؟

هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی یکی دیگر ازمسائلی است که هنگام راه اندازی فروشگاه اینترنتی باید به آن توجه کنید. محاسبه هزینه های طراحی یک سایت کاملا بستگی به نوع سایت و فعالیتی دارد که قرار است در بستر آن انجام بگیرد. اما به طور معمول می توان گفت این هزینه ها شامل لیست زیر است:

  • هزینه های مربوط به سایت مثل هزینه هاست و دامنه و طراحی سایت و لوگو
  • هزینه های مربوط به دریافت مجوزهای مربوط به فعالیت تجاری در فضای مجازی مثل مجوز رسانه های دیجیتال، دریافت ای نماد،
  • هزینه های مربوط به بازاریابی و تبلیغات

 

اینها حداقل هزینه های لازم برای راه اندازی یک سیستم فروشگاهی آنلاین است، که برای شروع کافی است. اما به مرور و با گسترش فعالیت یک سایت ممکن است، نیاز باشد شما هم منابع خود را گسترش دهید. به عنوان مثال تا زمانی که تعداد کاربران سایت کم است و خودتان به تنهایی می توانید همه آنها را مدیریت کنید، نیازی به اجاره دفتر و استخدام کارمند و مسائل مربوط به آن نیست و شما میتوانید همه امور مربوط به فروش، بازاریابی و پشتیبانی را خودتان با یک لپ تاپ و حتی در منزل خود نیز انجام دهید.

اما با افزایش تعداد کاربران نیاز است که شما هم دامنه فعالیت خود را گسترش داده و برای اداره بهتر فروشگاه آنلایتان، امکانات جدیدی را برای فروشگاه در نظر بگیرید که این امکانات هزینه هایی را به دنبال خوهد داشت.

ما در پاساژ الکترونیکی شیراز بدون صرف هزینه های بالا کسب و کار شما را آنلاین میکنیم . برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید.

شما نیز به این کسب و کار امتیاز دهید.
[کل: 1 میانگین: 5]
Facebook
Telegram
Pinterest
WhatsApp
Print

نظر خود رو اعلام کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های گذشته

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پاساژ الکترونیکی شیراز بوده و هرگونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد.

Copyright © 2022. All rights reserved